Returnarea produselor

Termeni si conditii pentru returnarea produselor

Politica de retur a deHaine.ro este in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014.

Situatiile prezentate mai jos sunt explicative, ele fiind supuse si in limitele OG 34/2014.

  1. Pentru produsele achizitionate online/telefonic:

Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telephonic  comerciantul, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Notificarea se face prin email la adresa [email protected].

Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator.  Trimiterea se face de preferat in  ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea coletului de catre noi.

deHaine.ro nu colaborareaza cu POSTA ROMANA, va rugam NU trimiteti produse prin Posta, ele nu vor fi  ridicate de la oficiile postale.

Daca produsul nu este returnat in aceeasi stare in care a fost primit ( produs purtat, spalat, murdar, rupt, descusut sau incomplet (tinute, costume, compleuri, treninguri)  ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% si 100% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului se va retine din suma pana la 100% sau va trimitem coletul inapoit – costul transportului va fi suportat de catre client.

  1. Returnarea produselor cu defecte:

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs cu defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa deHaine.ro ( prin telefon, mail, facebook )  si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de deHaine.ro

  1. Produse livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. 
Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de deHaine.ro

  1. Returnarea contravalorii

Termenul de returnare al banilor pentru cererile aprobate este de maxim 14 de zile calendaristice.

In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi transferata in contul bancar indicat de catre client, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa in documentul fiscal ce probeaza achizitia.

Daca plata a fost facuta online cu card bancar, suma va fi restituita numai pe acel card.

Prin bifarea termenilor si conditiilor si a politicii de retur, clientul este de acord cu returnarea banilor in contul bancar sau dupa caz, returnarea pe cardul de pe care s-a platit.

Pentru returnarea unui produs este nevoie sa urmezi urmatorii pasi:

1.Ambaleaza cat mai bine

2.*Trimiti coletul la adresa Str. Lucacesti Nr 10 Bucuresti - Costul transportului este in datoria ta, ca si client.

 NU pune RAMBURS coletului, banii vor fi virati in contul tau IBAN pe care te rugam sa ni-l trimiti printr-un mail sau prin curier odata cu trimiterea produsului. Coletele primite cu ramburs din pacate vor fi refuzate.

 

* In cazul in care te afli in imposibilitatea de a contacta o firma de curierat, ne poti solicita sa trimitem noi un curier sa ridice produsul.

 

Preluarea coletului se va face in functie de disponibilitatea firmelor de curierat cu care colaboram.

NU colaboram cu POSTA ROMANA!